Artikel 15.1 Klachtenprocedure UL-Team: Samen werken aan verbetering
Bij UL-Team staan kwaliteit, samenwerking en tevredenheid centraal. Toch kan het gebeuren dat iets niet aan jouw verwachtingen voldoet. Wij nemen jouw klacht serieus en zien deze als een kans om te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Hieronder lees je hoe wij omgaan met klachten.
Stap 1: Meld je klacht
Heb je een klacht? Laat het ons weten. Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek worden opgelost. Wij verzoeken je dan ook je klacht te eerst te melden via een van de volgende kanalen:
Wij vragen je om een duidelijke beschrijving van jouw klacht, zodat we snel en gericht kunnen handelen.
Stap 2: Bevestiging van ontvangst
Na ontvangst van jouw klacht krijg je binnen 2 werkdagen een bevestiging. Hierin staat:
Stap 3: Onderzoek en oplossing
Wij onderzoeken je klacht grondig en nemen indien nodig contact met je op voor meer informatie. Binnen 15 werkdagen ontvang je van ons:
Mocht meer tijd nodig zijn, dan informeren we je over de reden ervan en houden wij je op de hoogte van de voortgang.
Niet tevreden met de afhandeling?
Ben je niet tevreden met de uitkomst of afhandeling van jouw klacht? Neem dan contact op met onze directie via b.dekkers@ul-team.nl. Samen kijken we naar een passende oplossing.
Beroep bij de Geschillencommissie
Het is nog nooit voorgekomen. Maar mochten we er niet uitkomen, dan is het goed te weten dat UL-Team als lid van NRTO automatisch is aangesloten bij de onafhankelijke Geschillencommissie, waar je je tot kunt wenden.
UL-Team conformeert zich aan het bindende oordeel van de Geschillencommissie.
Stap 4. Vertrouwelijkheid en registratie
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Daarnaast worden de afhandeling en bijbehorende documenten zorgvuldig geregistreerd en gedurende 2 jaar bewaard voor evaluatie en kwaliteitsverbetering.
Tot slot
Wij waarderen het enorm dat je een klacht bij ons meldt. Dit geeft ons een kans om te leren en onze dienstverlening verder te verbeteren. Je kunt erop rekenen dat wij gegronde klachten meenemen in onze organisatie-evaluaties en stappen ondernemen om herhaling te voorkomen.
Dank voor je vertrouwen in UL-Team. Samen blijven we bouwen aan kwaliteit.
Heb je vragen over deze klachtenregeling? Neem gerust contact met ons op!