Kijk eens door de ogen van de gast!
Gastvrij en resultaatgericht schoonmaken betekent loslaten van het werkprogramma en op gastvrije wijze het werk uitvoeren met “de bril van de gast”. Medewerkers gaan met elkaar onderzoeken en oefenen, hoe je op gastvrije wijze kunt schoonmaken. Daarnaast leren ze hoe een gast naar de schoonmaak van een ruimte kijkt.
Wat valt de manager op in de vergaderruimte, hoe ziet de receptioniste haar ontvangstruimte en wat ziet de patiënte vanuit haar bed? Op deze manier naar schoonmaak kijken, vraagt om een gastvrije houding en ander werkgedrag van medewerkers.
In deze training gaan de medewerkers aan de slag met de volgende onderwerpen:
Vooraf vindt een intakegesprek plaats met de leidinggevende van de afdeling of locatie om wensen en knelpunten te inventariseren. Deze informatie vormt het vertrekpunt van deze training. Een UL-Team certificaat is de beloning voor actieve inzet tijdens de training.
Onze deelnemers waarderen deze opleiding met het cijfer 9,4