In deze training ontdek jij hoe je kunt uitblinken in klantgerichtheid en soepel kunt omgaan met verschillende soorten gasten en situaties. Na deze training straal je gastvrijheid uit en maak je het verschil in de gastervaring.
In deze basistraining maken facilitaire medewerkers kennis met het begrip gastvrij werken. Ze gaan met elkaar onderzoeken en vooral oefenen, wat gastvrij werken is, welk gedrag daarbij hoort en hoe je dit met complimenten kunt versterken.
Gastvrij en resultaatgericht schoonmaken is de training voor schoonmaakmedewerkers die overdag hun taken uitvoeren. Vanuit “de bril van de gast” gaan de medewerker met elkaar onderzoeken hoe zij invulling kunnen geven aan deze nieuwe rol.
Deze training is bestemd voor facilitaire medewerkers, die weten wat gastvrij werken is, maar een stapje verder willen. Samen gaan we op zoek naar manieren om beter aan te sluiten bij de verwachtingen van gasten, zodat dit leidt tot een optimale beleving door gasten.
In deze online training ontdekken medewerkers wat gastvrij werken is. Een stevige basis voor de ontwikkeling van het ambassadeur zijn. Na een succesvolle eindtoets volgt het UL-Team certificaat.
De coördinator van het facilitaire team is het aanspreekpunt voor gasten. In deze training gaan deze medewerkers ontdekken wat zij kunnen doen om nog beter aan te sluiten bij wensen van gasten.